4.1.09

Uit het archief




Ben mijn foto archief aan het opschonen (dat is de politiek correcte versie - in werkelijkheid wordt er niet veel geschoond, ik zit voornamelijk oude foto´s te bekijken en me te verlustigen aan wat ik door de jaren heen allemaal voor heerlijks bij elkaar heb gekookt), en stuit op prachtige plaatjes die het blog nooit hebben gehaald. Geef er een positieve draai aan, en ik verzin een nieuwe blog categorie: uit de archieven.

Dit is een foto uit mei 2008. Het is een maïskoekje, met een klodder Nutella erop, en wat fleur de sel. Het koekje was vermoedelijk over van de dag ervoor (zijn geen foto´s van). Waarschijnlijk warmde ik het even op in de magnetron, en at, staand aan het aanrecht, genietend uitkijkend over de Kostverlorenvaart.

Hoe heet zo´n hapje? Zo´n piepklein snoepje dat je alleen voor jezelf maakt?

1 comment:

MEM said...

In my case we call that "a bad habit".