7.9.08

Gewoon, bijna

Na een week die tot de rand gevuld was met eten, koken, gezelschap en conversatie, is het tijd om weer terug te keren naar een gewoner leven. Een calorie-armer leven bovendien (de weegschaal was niet aardig voor me vanochtend, of misschien moet ik zeggen dat ik niet aardig was voor de weegschaal, door er op te gaan staan met mijn toegevoegde waarde van surinaamse worst, boterige pom, foie gras terrine, champagne, wijn en bier, broodjes halfom en paling, rookworst ossenworst en kaasplankjes, zuidafrikaanse loempia´s en melktaart, kandeel, pinda doedels en Abra´s zelfgemaakte jam...)



Maar gisteren nog even niet. Er stond weer een macaron-proeverij op het programma (daarover morgen meer) en ik bezocht de New Food Fair op de Haarlemmerstraat/dijk. Eerst leek het aanbod teleurstellend, maar uiteindelijk hebben we toch heerlijke hapjes gegeten, met de mini garnalenkroketjes van Holtkamp als hoogtepunt.

Muis wist onder de kraam van Holtkamp een half afgekloven kaaskroketje te scoren, maar was evengoed nog blij met haar verantwoorde hondensnack. Iedereen tevreden. Nu maar weer eens nadenken over lekker doch vetarm eten...



1 comment:

bill said...
This comment has been removed by a blog administrator.