6.3.12

In de categorie Goed Nieuws


Mijn favoriete pizzeria, La Perla, heeft tegenover de afhaal/snelle opeet locatie een nieuw restaurant geopend. Zoals altijd als het om veranderingen gaat was ik sceptisch (zou de echt La Perla sfeer het wel volhouden in een andere ruimte? kan ik ook nog gewoon aan de grote tafel aanschuiven als ik niet echt 'uit eten' wil? blijven de pizza's wel net zo lekker?) maar inmiddels zie ik alleen maar voordelen.

Voor de snelle hap, al dan niet solo, kun je gewoon naar de oude plek. Maar als je wat uitgebreider wil tafelen, met hapjes vooraf, radicchiosalade en natuurlijk met WIJN, dan is een tafeltje in het nieuwe restaurant een uitkomst. De pizza's komen gewoon uit de oven aan de overkant, de bediening is net zo aardig, je kan zo lang blijven zitten als je wil. Drink alleen niet teveel van die lekkere Italiaanse wijn anders ga je op het toilet misschien... dubbel zien.

3 comments:

MEM said...

goed nieuws indeed....

peter said...

Ziet er erg gezellig uit zeg. In Delft is het ook altijd zo gezellig!

3dbet said...

3dbet thailand เว็บตรง มุ่งมั่นในการให้บริการที่มีคุณภาพและปลอดภัย pg ด้วยระบบที่มีความมั่นคงสูง การเข้ารหัสข้อมูลที่มั่นคง และระบบฝาก-ถอนที่สะดวกสบายด้วยทีมสนับสนุนที่พร้อมให้ความช่วยเหลือและแก้ไขปัญหา