12.10.08

Home, sweet, spicy home



We zijn er weer! Een beetje stoffig van de woestijn, een beetje (beetje erg) moe van een lange reis zonder slaap, een hoofd en hart overladen met herinneringen en beelden en indrukken.

Amerika was weer een geweldig land om in rond te reizen. Aardige mensen, onbevattelijk uitgestrekte natuur, maar dan net op tijd een klein stadje met een brewpub en koffiehuis om je weer mens onder de mensen te voelen.

Ik heb zo´n 1000 foto´s om door te ploegen, een groot deel daarvan eetfoto´s... mijn reisverslag verschijnt een dezer dagen op eGullet, een link komt binnenkort. Voor nu ga ik eerst maar eens even een dutje doen...

O ja. Die foto? Een sandwich met de in het zuidwesten alomtegenwoordige geroosterde groene chili. Ik heb er zoveel van gegeten als ik op kon, want ik krijg ze waarschijnlijk nooit meer.

2 comments:

Tokowijzer said...

Welkom terug!

Anonymous said...

Leuk dat je er weer bent!
Tijdens mijn trip in Japan moest ik nog aan je denken, omdat er in Japan echt helemaal een macaron-mania heerst. Zelfs Starbucks had een macaron en er waren ook macaron-mobiele-telefoonversierders.
En ik (niet zo'n macaronfan) at een fijne jasmijn-smaak macaron bij het Tokyose filiaal van Alain Ducasse.